محورهای کنفرانس :
بازاریابی اسلامی، برندهای اسلامی، مصرف کننده های مسلمان،تجارت اسلامی،اخلاق اسلامی تجارت،بازار حلال،مد و لباس اسلامی،بیمه سلامی،اسلام و تجارت، مطالعات تطبیقی تجارت در اسلام با یهودیت،مسیحیت و...
دانشگاه یا موسسه برگزار کننده : |
موسسه جهانی بازاریابی اسلامی
|
تاریخ برگزاری : |
20می 2013
|
مکان برگزاری : |
استانبول
|
عنوان انگلیسی کنفرانس : |
4th Global Islamic Marketing Conference (GIMC4)
|
حوزه تخصصی : |
اقتصاد
|
وب سایت کنفرانس : |
|
ایمیل مسئول کنفرانس : |
baker.alserhan@uaeu.ac.ae
|
آخرین مهلت ارسال چکیده : |
1مارس 2013
|
آخرین مهلت ارسال متن کامل : |
|
محورهای کنفرانس : |
بازاریابی اسلامی، برندهای اسلامی، مصرف کننده های مسلمان،تجارت اسلامی،اخلاق اسلامی تجارت،بازار حلال،مد و لباس اسلامی،بیمه سلامی،اسلام و تجارت، مطالعات تطبیقی تجارت در اسلام با یهودیت،مسیحیت و...
|
توضیحات : |
|
پوستر کنفرانس : |
|
تاریخ شمسی مهلت نهایی چکیده : |
1391/12/11
|
تاریخ شمسی برگزاری کنفرانس : |