دومین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

تاریخ خبر:
1395/07/15 11:25
نشست ها، همایش ها، گردهمایی.. منبع: ایرانکنفرانس
دومین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد
محورهاي همايش
تحلیل روانشناختی بازی‌های رایانه‌ای
• تحلیل جامعه‌شناختی بازی‌های رایانه‌ای
• مدل‌سازی احساس و هیجان در بازی‌های رایانه‌ای
• فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
• رویکردهای هوش مصنوعی در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
• نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
• بازی‌های رایانه‌ای و قدرت نرم
• بازی‌های رایانه‌ای و پدافند غیرعامل
• شیوه‌های جذب مخاطب و بازاریابی در حوزه‌ی باز‌ی‌های رایانه‌ای
• نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
• مدل‌سازی فرایند توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
• مدل کسب و کار در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
• تحلیل زیبایی‌شناختی و تکنیکی بازی‌های رایانه‌ای
• اصول هنری طراحی بازی‌های رایانه‌ای
• بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی
• بازی‌های رایانه‌ای و ملاحظات حقوقی
• رویکرد فلسفی بازی‌های رایانه‌ای
• بازی‌های جدّی (Serious Games)
•بازی‌نمایی (Gamification)
• بررسی نقش بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:
• خانواده
• درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
• فرهنگ، تاریخ و ادبیات
• آموزش و یادگیری
• تبلیغات
• هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی
• فقه و اخلاق
• توسعه‌ی صنعت گردشگری
• درمان اختلالات جسمی
• توانبخشی شناختی
• ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
• ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی
• و کلیه‌ی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و اجتماعی بازی‌های رایانه‌ای
محورهاي همايش
برگزار كنندگان: دانشگاه اصفهان .
بنیاد ملی بازی های رایانه ای .
مهلت ارسال چكيده مقالات:
مهلت ارسال متن كامل مقالات:
تاريخ برگزاري همايش: 27 الی 29 بهمن 1395
سايت همايش: cgco2017.ui.ac.ir
تلفن تماس دبيرخانه: 031- ۳۷۹۳۲۱۲۷
آدرس دبيرخانه: اصفهان- خیابان هزار جریب- دانشگاه اصفهان - مرکز کارآفرینی - طبقه همکف - مرکز تخصصی بازیهای رایانه ای دانشگاه اصفهان
محل برگزاري: اصفهان - دانشگاه اصفهان
ایمیل: cgco2017@res.ui.ac.ir