محورهای کنفرانس :
بازاریابی اسلامی، برندهای اسلامی، مصرف کننده های مسلمان،تجارت اسلامی،اخلاق اسلامی تجارت،بازار حلال،مد و لباس اسلامی،بیمه سلامی،اسلام و تجارت، مطالعات تطبیقی تجارت در اسلام با یهودیت،مسیحیت و...
| دانشگاه یا موسسه برگزار کننده : |
موسسه جهانی بازاریابی اسلامی
|
| تاریخ برگزاری : |
20می 2013
|
| مکان برگزاری : |
استانبول
|
| عنوان انگلیسی کنفرانس : |
4th Global Islamic Marketing Conference (GIMC4)
|
| حوزه تخصصی : |
اقتصاد
|
| وب سایت کنفرانس : |
|
| ایمیل مسئول کنفرانس : |
baker.alserhan@uaeu.ac.ae
|
| آخرین مهلت ارسال چکیده : |
1مارس 2013
|
| آخرین مهلت ارسال متن کامل : |
|
| محورهای کنفرانس : |
بازاریابی اسلامی، برندهای اسلامی، مصرف کننده های مسلمان،تجارت اسلامی،اخلاق اسلامی تجارت،بازار حلال،مد و لباس اسلامی،بیمه سلامی،اسلام و تجارت، مطالعات تطبیقی تجارت در اسلام با یهودیت،مسیحیت و...
|
| توضیحات : |
|
| پوستر کنفرانس : |
|
| تاریخ شمسی مهلت نهایی چکیده : |
1391/12/11
|
| تاریخ شمسی برگزاری کنفرانس : |