مدیر تبلیغ تخصصی معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم گفت: تعامل شبکه ای در امر تبلیغ لازم و ضروری است و نیاز است که مبلغان به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین مجید
فتحعلی زاده در نشست تخصصی ویژه فعالان کنشگر آسیب های اجتماعی که به همت مدیریت تبلیغ
تخصصی معاونت حوزه علمیه قم و شبکه روشنا برگزار شد، با اشاره به اهمیت تبلیغ اظهار
داشت: کارگروه هایی که در معاونت ها و بخش های مختلف ایجاد می شوند باید آورده داشته
باشند و بتوانند در مسائل مختلف به حل مسئله بپردازند.
وی به اهمیت برگزاری جلسات برای مبلغان اشاره کرد
و گفت: باید بحث های کاربردی و میدانی در این جلسات مطرح شود به طوری که تجربه نگاری
و انتقال تجربیات به خوبی انجام شود.
مدیر تبلیغ تخصصی معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم تاکید
کرد: چه راهکارها موفقیت آمیز بوده یا نبوده باید در جلسات مطرح شود تا نقاط قوت افزایش
یابد.
وی تاکید کرد: باید رابطه فرد با فرد پیاده سازی
شود چرا که امروز در جامعه با چنین مسائلی روبرو هستیم و این طور نیست که افراد به
صورت جمعی در دسترس باشند.
حجت الاسلام والمسلمین فتحعلی زاده تصریح کرد: در
روانشناسی اولین ها مهم است و اولین ها در ذهن می ماند و مهم است که ما مبلغان در همان
گام افراد را جذب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کار کردن شبکه ای خیلی مهم است
و در این زمینه باید کمک حال همدیگر باشیم.